שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

אייקון
כותרת
שאלות נפוצות
FAQ
שאלה
עשיתי ניידות מספרים, האם הטלפון שלי ממשיך לעבוד בזמן הביינים עד לקבלת ה-SIM בדואר?
תשובה

כן, הטלפון ממשיך לפעול ברשת הקיימת עד לקבלת הסים מאתנו והפעלתו על ידך.

שאלה
לא קיבלתי את ה-SIM, מה עלי לעשות?
תשובה

אתה יכול להיכנס ל"האזור האישי שלי" באתר בכל רגע נתון  ולראות את סטטוס משלוח ה- sim.

אם הסטטוס הרשום הוא: "בטיפול גולן טלקום" אזי ה- sim עדין לא נשלח אליך, אל תדאג זה בטיפולנו והוא ישלח בקרוב מאוד. תוכל להמשיך ולעקוב באתר אחר הסטטוס של המשלוח.

אם הסטטוס הרשום הוא: "נשלח אליך ע"י הדואר" המעטפה בדרך אליך  באמצעות דואר ישראל, בהתאם לזמני הטיפול, המשלוח ואזורי החלוקה של דואר ישראל .

במידה והכרטיס לא הגיע, לחץ על כפתור "שלח שוב" שיופיע במעקב הזמנות.

ה- sim ישלח אליך הפעם הזו ללא חיוב נוסף. לכן , אנא ודא שנית שפרטי הכתובת מדוייקים כדי שהבעיה לא תחזור. משלוח סים חוזר, אם יידרש, יחוייב בתשלום.

שאלה
מהם המכשירים התומכים בSIM כשר?
תשובה

"SIM כשר" עובד במכשיר כשר בלבד.

להלן רשימת המס' הסידורי של המכשירים ה-"כשרים" התומכים ב-SIM של גולן טלקום:

35642105

35613505

35194206

35195305

352377060

35195305

40354083

35704601

35746405

35932906

35195305

5195305358102056/3

354905070447398

35932906

86146805

86079504

35790809

35261718

35810205

86146805

86147105

35585820

86572103

 

* התחילית של המספר הסידורי הוא צירוף 8 הספרות הראשונות של הIMEI - ניתן לבדוק את מספר ה- IMEI על ידי חיוג במכשיר: #06#*.

* עליך לוודא, שהמכשיר שלך תומך ב-SIM הכשר של חברת גולן טלקום.

* השירותים הבאים עדיין אינם זמינים בקו כשר: SIM לרכב והמספר הוירטואלי שלי.

שאלה
אבד/נגנב לי כרטיס ה-SIM, מה עליי לעשות? אבד/נגנב לי הטלפון מה לעשות?
תשובה

אנו מצטערים על כך שאבד/נגנב לך הסים/ המכשיר.

בשלב המיידי מומלץ לדווח על אבדן/גניבה כדי למנוע שימוש בטלפון על ידי אנשים זרים.

אנא פעל על פי השלבים הבאים:

  • היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
  • בחר בכפתור "האזור האישי שלי" (צד שמאל למעלה)
  • בחר ב"דיווח על אובדן/גניבה"

לתשומת ליבך,

  • ניתן לעדכן על אבדן או גניבה של סים ומכשיר גם ב- IVR, חייג 0058* או: 1800016059/ 1700016059
  • לאחר תיאום עם מוקד שירות הלקוחות ניתן לגשת לסניפים השונים המופיעים באתר, לקבל סים חדש במקום ולשחרר את החסימה על הקו.
שאלה
מהו דמי כרטיס ה- SIM?
תשובה

תשלום חד פעמי של 19 ₪* אשר מחויב בעת הרכישה. חשבונית על תשלום זה תחכה לכם תוך מספר ימים בעמוד האישי שלכם באתר. לידיעתך כל כרטיס sim מחויב בנפרד.

*אלא אם כן נקבע אחרת בעיקרי פרטי התכנית הרלוונטית.

שאלה
מהו דמי חיבור בהפעלת כרטיס ה- SIM?
תשובה

בעת הפעלת כרטיס ב-SIM תחוייב בעלות של 30 ₪ עבור כל כרטיס.

שאלה
עדכון פרטים כולל כרטיס אשראי
תשובה

ב"האזור האישי שלי" תוכל לעדכן את פרטיך ופרטי התשלום

כדי לעדכן את פרטיך:

  • היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
  • בחר בכפתור "האזור האישי שלי"
  • בחר ב"עדכון פרטים אישיים" לעדכון פרטים או ב"עדכון אמצעי תשלום" לעדכון אמצעי תשלום
שאלה
היכן אני יכול למצוא את החוזה שלי עם גולן טלקום?
תשובה

החוזה האישי שלך עם גולן טלקום וטופס הגישה לשירותים נמצא ב"האזור האישי שלי", כדי לראות או להדפיס את החוזה האישי שלך עקוב אחר ההוראות הבאות:

  • היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
  • בחר בכפתור "האזור האישי שלי"
  • בחר ב"מסמכים"

לידיעתך באתר של גולן טלקום בעמוד הבית (www.golantelecom.co.il) בסרגל התחתון מופיע מסמך תנאי השימוש באתר.

ע"פ החוק המסמך הזה הינו בשפה העברית בלבד.

שאלה
תעריפים בחו"ל (INTERNATIONAL ROAMING)
תשובה

תעריפים בחו"ל לשירותים הבאים: שיחות מקומיות, שיחות נכנסות, שיחות יוצאות, שיחות לישראל, שיחות יוצאות לשאר מדינות העולם, SMS לישראל , SMS למדינות העולם ותעריפי הגלישה בחו"ל.

Image removed.לתעריפים המלאים לחץ כאן> תעריפי שיחות בחו"ל

  • התעריפים אינם כוללים מספרי פרימיום
  • פירוט שעות השיחות בחו"ל הינו לפי שעון ישראל גם בתאריך וגם בשעת השיחה
  • אנו ממליצים לך לחסום את שירות הגלישה בחו"ל מכיוון שבסמאטרפונים יש יישומים ותוכנות אשר מבצעות גלישה או סנכרון באופן אוטומטי ואתם תחוייבו במלוא השימושים וחבל. לכן מומלץ לחסום את השירות לפני שאתם טסים לחו"ל
  • התעריף נקוב בש"ח לדקה והינו פטור ממע"מ. יחידות הזמן לחיוב הן של דקה אחת
  • החיוב עבור תקשורת נתונים בחו"ל: על בסיס יחידות של 10Kb. חיוב המינימום עבור כל גלישה לפי: 30Kb
  • התעריפים עשויים להשתנות מעת לעת (בגלל התלות במפעילים הזרים ושערי מט"ח) ולכן אנו ממליצים לך להתעדכן בתעריפים במועד נסיעתך לחו"ל. כמו כן לידיעתך חלק מהמפעילים בחו"ל מחייבים גם במקרה בו השיחה לא נענתה (תפוס, ממתינה, לא זמין)
שאלה
תעריפי שיחות מישראל לחו"ל
תשובה

תעריפים לשיחה בינלאומית (מהטלפון הסלולרי של גולן טלקום בישראל לחו"ל)

לקובץ התעריפים המלאים >לחץ כאן

  • המחירים  נקובים בש"ח לדקה (כולל מע"מ). יחידות הזמן לחיוב הן של שניה אחת
  • התעריפים הינם לכל השימושים שאינם כלולים בחבילת ההתקשרות החודשית
שאלה
החלפת/בחירת מפעיל בינלאומי
תשובה

הינך משויך למפעיל בינלאומי: סלקום תקשורת קווית 013. חיוג או שיוך באמצעות מפעיל אחר אינם כלולים בחבילה ויחויבו בהתאם לתעריף המפעיל האחר

לבחירת מפעיל בינלאומי אחר:

  • היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il.
  • בחר בכפתור "האזור האישי שלי"
  • כנס ל"שירותים נוספים"
  • בחר בכפתור "שיחות בינלאומיות"

לחץ על כפתור "שמירה" המופיע בתחתית העמוד.

שאלה
סגירת רשתות בטכנולוגיות ישנות ובדיקת תאימות
תשובה
משקל
-18