איך מצטרפים לגולן טלקום

איך מצטרפים לגולן טלקום

אייקון
כותרת
איך מצטרפים לגולן טלקום
FAQ
שאלה
האם יש התחייבות?
תשובה

בגולן טלקום הנך חופשי מהתחייבות ובכל עת יכול לבחור להתנתק. 

שאלה
ניתן להזמין את כרטיס/י הSIM במשלוח מהיר או לאסוף מנקודת איסוף לבחירתך (פיק אפ)
תשובה

יש לנו מסלול מהיר למשלוח של SIM, ניתן להזמין שליחות של UPS בעלות של 15 ₪.
השירות מתאים ללקוחות המעוניינים לקבל את כרטיס ה-SIM בהקדם, כמו כן מיועד עבור קבלת כרטיס SIM חלופי בעקבות אובדן או גניבה.

המשלוח ייעשה עד בית הלקוח ויימסר ידנית, במקרה של אי המצאות הלקוח בכתובת כרטיס/י ה-SIM יושאר/ו בתיבת הדואר.

למזמינים עד השעה 16:00 אחה"צ המשלוח יסופק ביום העסקים הבא ולמזמינים אחרי השעה 16:00 אחה"צ ביום העסקים שאחריו (בימי שישי ושבת אין משלוחים).

לדוגמא: כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בבוקר בשעה 12:00 יסופק ביום שלישי. כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בשעה 17:00 יסופק במהלך יום רביעי.

כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי עד השעה 16:00 יסופקו במהלך יום ראשון.

כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי אחרי השעה 16:00 או ביום שישי יסופקו במהלך יום שני.

למזמינים במהלך חג או שבת השליחות תסופק תוך שני ימי עסקים.

שירות איסוף עצמי (פיק אפ)

שירות מסירה במאות נקודות איסוף הקרובות לביתך ולוקרים מאובטחים הפזורים ברחבי רץ - אספו את החבילה בזמן ובמקום הנוח לכם ביותר. השירות מופעל על ידי UPS.

כרטיסי הסים יגיעו ביום למחרת או יומיים אחרי ההזמנה. הזמנות לפני השעה 16:00 יגיע למחרת, הזמנות אחרי השעה 16:00 יגיעו למקום האיסוף כעבור יומיים.

השירות אינו כרוך בתשלום.

בבחירת השירות תוכל להשאר מעודכן לאורך כל תהליך המסירה ויישלח אליך SMS עם הגעת החבילה לנקודה שבחרת ופרטים מלאים אודות מיקום ושעת פעילות הנקודה.

בהגיעך לנקודה יש להכנס לקישור שמופיע בהודעת הSMS ולאשר את קבלת החבילה.

אופן ההזמנה:

בעת אישור הזמנת כרטיס ה-SIM תוצע אפשרות של משלוח לנקודת איסוף. בבחירה באופציה הנ"ל ייפתח חלון של האתר של UPS ושם עליך לבחור את נקודת האיסוף הרצויה ע"פ כתובת הקרובה למקום מגוריך או מקום עבודתך. תוכל לראות את הנקודה שבחרת בסיכום ההזמנה.

השירות אינו מתאים ללקוחות המחזיקים בקו כשר.

לחץ כאן למפת נקודות איסוף

שאלה
האם אני יכול לעבור עם המספר הסלולרי שלי? איך עוברים עם המספר הסלולרי שלי? (ניידות מספרים)
תשובה

כן, ע"פ חוק ניידות המספרים אתה יכול לעבור אלינו ולשמור על המספר הסלולרי שלך.

שים לב! אל תתנתק מחברת הסלולר אחרת תאבד את המספר שלך.

אנחנו נדאג להעברת המספר שלך אלינו.

הנך רשאי לבקש להעביר את המספר הסלולרי לגולן טלקום רק אם המספר הינו בבעלותך האישית.

שאלה
האם ניתן לשמור על המספר שלי (ניידות מספרים) אם אני לקוח של כרטיסי פריפייד (BigTalk,Talkman,Talk&Go)?
תשובה

כן! לקוחות של כרטיסי פריפייד (BigTalk,Talkman,Talk&Go) יכולים לעבור לגולן טלקום (להתנייד) ולשמור על המספר שלהם.

שאלה
איך להתנתק מהחברות הסלולריות האחרות?
תשובה

אם אתה רוצה לשמור על המספר שלך (ניידות מספרים)

  • שים לב! אל תפנה לחברת הסלולר כדי להתנתק, אחרת תאבד את המספר. אנחנו נפנה עבורך לחברת הסלולר שלך ונבצע את העברת הקו
  • סיים את תהליך הרכישה באתר, תוך מספר ימים יגיע אליך במעטפה כרטיס ה-SIM החדש, הפעל אותו ועברת לגולן טלקום
  • לידיעתך, לא ניתן לנייד מספרים אשר אינם בבעלותך ומספרים של ריסיילרים כגון: אנטל, תבור, פתרונות תקשורת, קורלנדר שירותי נהיגה וכו'

אם אתה רוצה מספר חדש עם קידומת 058 שלנו

  • עליך לשלוח לחברת הסלולר שלך בקשה להתנתק (אחרי שקיבלת את כרטיס ה- sim של גולן טלקום), כדי לבטל את התחייבויותיך לתשלום כלפיה, למעט עבור הטלפון אם נותרה לך יתרת תקופה לתשלום.
  • הפעל את כרטיס ה- sim ועברת לגולן טלקום.
שאלה
ניסיתי להתנייד, לעבור עם המספר שלי ולא קיבלתי קוד אימות?
תשובה

ניסית להתנייד ולא קיבלת קוד אימות בהודעת SMS? יתכן והטלפון שלך חסום לקבלת - SMS.

כדי לקבל קוד אימות אנא בחר באופציה הנוספת המופיעה באתר "לא קיבלתי קוד אימות, שלח שוב באמצעות מענה קולי."

אתה תקבל שיחה נכנסת מגולן טלקום עם קוד אימות קולי, הקלד את קוד האימות והמשך בתהליך הרישום.

אם עדיין אינך מקבל את קוד האימות יתכן וקיים חוסר התאמה בין הנתונים שמסרת לבין נתוני הבעלים הרשום למספר אותו אתה מבקש להתנייד.

אנא וודא שהמספר המבוקש רשום על שמך ושהפרטים שמסרת נכונים.

שאלה
עשיתי ניידות מספרים, האם הטלפון שלי ממשיך לעבוד בזמן הביינים עד לקבלת ה-sim בדואר?
תשובה

כן. הטלפון ממשיך לפעול ברשת הקיימת עד לקבלת הסים מאתנו והפעלתו על ידך.

שאלה
האם אני יכול לבחור מספר חדש?
תשובה

כן, תוכל לבחור מספר חדש עם הקידומת שלנו 058 בתנאי שאינו תפוס כבר. תוכל לבדוק את פניות המספר או לקבל הצעה שלנו למספר חדש או לרצף מספרים בתהליך רכישת ה- SIM.
הצטרף אלינו ב- www.golantelecom.co.il .

שאלה
האם יש לכם קו "כשר" ? האם לקו ה-"כשר" שלכם מתאים כל מכשיר?
תשובה

כן, בגולן טלקום אנחנו מציעים sim "כשר". ה- sim ה-"כשר" חוסם שירותי תוכן, גלישה, הודעות ומספרים שוועדת הרבנים הגדירה מראש כאסורים. ה- sim ה-"כשר" יעבוד אך ורק במכשיר "כשר" שמותאם לו, כך שעליך לוודא לפני הרכישה שיש לך מכשיר מתאים.

במכשיר כשר התחילית של המספר הסידורי הוא צירוף 8 הספרות הראשונות של הIMEI - ניתן לבדוק את מספר ה- IMEI על ידי חיוג במכשיר: #06#*

בעת ביצוע ההזמנה בגולן טלקום אם אתה מזמין מספר חדש כל שעליך לעשות הוא לסמן את האופציה של קו "כשר" והמערכת תפיק את ה-sim ה "כשר" עבורך.
בניוד מחברה אחרת שבה הינך לקוח עם sim "כשר" המערכת תזהה שמדובר במספר כשר של חברה אחרת ותפיק עבורך sim "כשר".

לידעתך, בקו "כשר" שירות sim לרכב אינו זמין.

שאלה
יש לי עדיין תשלומים בכרטיס אשראי שאני משלם עבור המכשיר הסלולרי שלי, מה קורה כשאני עובר לגולן טלקום?
תשובה

במידה והמכשיר נרכש בכרטיס אשראי כל התשלומים ימשיכו לרדת באותו אופן גם לאחר שתעבור לגולן טלקום ולא יחייבו אותך על כל היתרה בתשלום אחד.
למעשה התשלום והחלוקה לתשלומים נעשה  מול חברת האשראי ולא מול החברה ממנה קנית את המכשיר ולכן המעבר אלינו לא ישפיע על המשך התשלומים.

שאלה
באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם את החשבון החודשי?
תשובה
  • באמצעות  כרטיס PAYPAL
  • כרטיס אשראי  (מלבד כרטיס האשראי Direct)
  • בהוראת קבע- ללקוחות בבנק הדואר, בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי ובנק ערבי ישראלי. בתשלום בהוראת קבע תגבה עמלה על סך 15 ש"ח באופן חד פעמי.
    •        בחר "קווי הטלפון שלי"
    •        בחר "עדכון פרטים"
    •        בחר "החלפת אמצעי תשלום"
  • קוד המוסד שלנו לטובת פתיחת הרשאה לחיוב חשבון בבנקים השונים הוא 54528
שאלה
האם ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי זר?
תשובה

כן. 

לתשומת לבך, התשלום באמצעות כרטיס אשראי ניתן אך ורק במגבלת חיבור של עד חשבון אחד לכרטיס אשראי זר, ועד שישה קווים במספר חשבון לקוח. בתשלום בכרטיס אשראי זר תגבה עמלה על סך 30 ש"ח באופן חד פעמי.

המדינות שהמערכת שלנו תכבד את כרטיס האשראי הזר הן: 

אוסטריה,בולגריה, בלגיה, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון,  הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, פולין, פורטוגל, סלובקיה, רומניה, סלובניה, ספרד, שוודיה, בריטניה, שוויץ, ארה"ב, ארגנטינה,רוסיה, בלארוס ורשתות פלסטינאיות. 

שאלה
תוך כמה זמן יגיע אלי ה- SIM?
תשובה

ניתן לקבל את הסים במעטפה באמצעות דואר ישראל, בהתאם לזמני הטיפול, המשלוח ואזורי החלוקה של דואר ישראל.

בנוסף, יש לנו מסלול מהיר למשלוח של SIM, ניתן להזמין שליחות של UPS בעלות של 15 ₪.
השירות מתאים ללקוחות המעוניינים לקבל את כרטיס ה-SIM  בהקדם, כמו כן מיועד עבור קבלת כרטיס SIM  חלופי בעקבות אובדן או גניבה.

המשלוח ייעשה עד בית הלקוח ויימסר ידנית, במקרה של אי המצאות הלקוח בכתובת כרטיס/י ה-SIM יושאר/ו בתיבת הדואר.
למזמינים עד השעה 16:00 אחה"צ המשלוח יסופק ביום העסקים הבא ולמזמינים אחרי השעה 16:00 אחה"צ ביום העסקים שאחריו (בימי שישי ושבת אין משלוחים).
לדוגמא: כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בבוקר בשעה 12:00 יסופק ביום שלישי. כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בשעה 17:00 יסופק במהלך יום רביעי.

כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי עד השעה 16:00 יסופקו במהלך יום ראשון.

כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי אחרי השעה 16:00 או ביום שישי יסופקו במהלך יום שני. 

למזמינים במהלך חג  או שבת השליחות תסופק תוך שני ימי עסקים.

שאלה
האם יש לכם מסלול מהיר למשלוח ה-SIM?
תשובה

כן יש לנו מסלול מהיר למשלוח של SIM, ניתן להזמין שליחות של UPS בעלות של 15 ₪.

השירות מתאים ללקוחות המעוניינים לקבל את כרטיס ה-SIM  בהקדם, כמו כן מיועד עבור קבלת כרטיס SIM  חלופי בעקבות אובדן או גניבה.

המשלוח ייעשה עד בית הלקוח ויימסר ידנית, במקרה של אי המצאות הלקוח בכתובת כרטיס/י ה-SIM יושאר/ו בתיבת הדואר.

למזמינים עד השעה 16:00 אחה"צ המשלוח יסופק ביום העסקים הבא ולמזמינים אחרי השעה 16:00 אחה"צ ביום העסקים שאחריו (בימי שישי ושבת אין משלוחים).

לדוגמא: כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בבוקר בשעה 12:00 יסופק ביום שלישי. כרטיס SIM שהוזמן ביום שני בשעה 17:00 יסופק במהלך יום רביעי.

כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי עד השעה 16:00 יסופקו במהלך יום ראשון.

כרטיסי SIM שהוזמנו ביום חמישי אחרי השעה 16:00 או ביום שישי יסופקו במהלך יום שני. 

למזמינים במהלך חג  או שבת השליחות תסופק תוך שני ימי עסקים.

שאלה
לא קיבלתי את ה- SIM, מה עליי לעשות?
תשובה

אתה יכול להיכנס ל"האזור האישי שלי" באתר בכל רגע נתון  ולראות את סטטוס משלוח ה- sim.

אם הסטטוס הרשום הוא: "בטיפול גולן טלקום" אזי ה- sim עדיין לא נשלח אליך, אל תדאג זה בטיפולנו והוא ישלח בקרוב מאוד. תוכל להמשיך ולעקוב באתר אחר הסטטוס של המשלוח.

אם הסטטוס הרשום הוא: "נשלח אליך ע"י הדואר" המעטפה בדרך אליך  באמצעות דואר ישראל, בהתאם לזמני הטיפול, המשלוח ואזורי החלוקה של דואר ישראל .

במידה והכרטיס לא הגיע, לחץ על כפתור "שלח שוב" שיופיע במעקב הזמנות.

ה- sim ישלח אליך הפעם הזו ללא חיוב נוסף. לכן , אנא ודא שנית שפרטי הכתובת מדוייקים כדי שהבעיה לא תחזור. משלוח סים חוזר, אם יידרש, יחוייב בתשלום.

משקל
-20