פניה לשירות לקוחות חו"ל

במידה והינך חווה בעית תקשורת בחו"ל, אנא מלא שאלון זה, על מנת שנוכל להתחיל טיפול מיד עם קבלת הפניה.


  1. סמן את דגם המכשיר שלך


  2. * סמן את סוג התקלה (סמן את כל האפשרויות המתאימות)


  3. סמן את שם המפעיל הזר של הרשת (מופיע בצידו השמאלי העליון של המכשיר), כדי לטפל בתקלה מאופן מהיר, נדרש מילוי של שאלה זו.


  4. האם נכנסת ל"חשבון שלי" לפני הנסיעה וחסמת את האפשרות לשיחות לחו"ל?


  5. במידה והתקלה הינה בשיחה נכנסת - למיטב ידיעתך מה קורה כשמתקשרים אליך? (סמן את כל האפשרויות המתאימות)


  6. במידה והתקלה הקיימת הינה בהוצאת שיחות בשיטת החיוג המוזלת, נסה לחייג בשיטה הבאה:
    חייג 0585555858#*752* האם הצלחת להגיע לשירות הלקוחות שלנו?


  7. במידה והתקלה הקיימת הינה בהוצאת שיחות בשיטת החיוג המוזל, אנא בצע את הבדיקה הבאה:
    חייג *63* SEND ולאחר מכן חייג *62* SEND. מה הטקסט שמופיע עכשיו על המסך שלך?


  8. במידה והתקלה הקיימת הינה בהוצאת שיחות מקומיות, אנא בצע את הבדיקה הבאה:
    חייג *64* ולאחר מכן חייג את המספר הישראלי 0585555858 ללא קידומת 972. סמן מה אתה שומע:


  9. האם אתה מצליח לשלוח לעצמך הודעת טקסט?


  10. מספר טלפון חלופי / מייל חלופי ליצירת קשר עמך בחו"ל.


  11. זמן חזרתך לישראל


  12. מידע נוסף שהינך מעוניין למסור בנושא שימוש הקו בזמן שהותך בחו"ל