הנחיות לתפעול המכשיר בחו"ל

 לאחר הנחיתה

הדליקו את המכשיר שלכם, לאחר מספר דקות (5-10 דק) המכשיר ימצא רשת מקומית ותוכלו להתחיל לדבר.
המתינו בסבלנות עד למציאת הרשת המקומית זה בד"כ לוקח מספר שניות אך יש מקרים בהם זה גם יכול לקחת עשר דקות.
במידה ועברו עשר דקות והמכשיר לא מצא רשת מקומית פעל על פי ההנחיות הבאות:

הנחיות לתפעול מכשיר- מציאת רשת בחו"ל באופן ידני

  • היכנס ל"בחירת מפעילים" (carrier), העבר למצב "אוטומטי / Automatic"
  • היכנס בתפריט הגדרות הטלפון ליישוומי סים (sim services/sim toolkit/sim application)
    >>במכשירי נוקיה/סוני אריקסון יישום זה לעיתים מופיע בספריית "בידור" או "יישומים".
    >>במכשירי אנדרואיד היכנסו לתפריט ובחרו בתפריט סים "sim menu".     
  • בחר "Roaming Services"
  • בחר ""Select Mode
  • העבר למצב "manual"
  • בחר במצב"international"
  • חזור לתפריט הגדרות
  • בחר "מפעיל" "carrier"
    >> בחר את אחד המפעילים הגדולים והמוכרים לדוגמא:וודאפון,אורנג, טלפוניקה, O2

    >> אם בחירת המפעיל נכשלה (קיבלת הודעת שגיאה) נסה מפעיל אחר עד להצלחה
  • בדקו שבחירת הרשת הצליחה - שם הרשת מופיע בצד שמאל למעלה של הטלפון.
    >>דרך נוספת לבדוק שהגדרת הרשת הצליחה: שלחו לעצמכם SMS.
 
לאחר רישום מוצלח ברשת:
  • וודא כי הבחירה המסומנת היא "אוטומטי / Automatic"
  • חזור שוב לתפריט יישומי סים (sim services/sim toolkit/sim application) - כמו שעשיתם בהתחלה
  • בחר"Roaming Services"
  • בחר "Select Mode"
  • העבר למצב "אוטומטי / Automatic"

יישומי סים במדינות הכלולות*:

*ארה"ב, פולין, שוויץ, יוון, בריטניה, צרפת, טורקיה, ספרד, אירלנד, צ'כיה, בלגיה, מלטה, איטליה, גרמניה, הולנד, רומניה, ניו זילנד, הונגריה, פורטוגל, דרום אפריקה, אוסטריה, קפריסין ואוסטרליה.
 
*מכשירי דור 2 (GSM בלבד) שעובדים בישראל, לא נתמכים בארה"ב ובקפריסין בשל חוסר תאימות בתדרים.
מכשירי דור 3 הנתמכים בארה"ב הם בעלי התדרים 850 ו-1900 בלבד
במכשירים מסוג אייפון:

  • יש להיכנס ל- “הגדרות”.
  • יש לבחור ב- “טלפון”.
  • יש לבחור ב- “יישומי סים”.
  • יש לבחור ב- "Roaming Services".
  • יש ללחוץ על “Select Mode”.
  • יש ללחוץ על “Manual”.
  • יש לבחור באופציה “National”.
  • יש לחזור לדף הבית ולעבור ל- "הגדרות".
  • יש לבחור ב- "מפעיל".
  • יש לבטל את סימון "בחר באופן אוטומטי"
  • בחר ב- Vodafone/Orange (בארה"ב בחר ב-AT&T)
  • יש לבצע כיבוי והדלקה מחדש של המכשיר
  • יש לחזור ל- "הגדרות" המכשיר.
  • יש לחזור ל- "טלפון".
  • יש להיכנס ל"יישומי סים".
  • יש לבחור ב- Roaming Services.
  • יש ללחוץ על “Select Mode”.
  • יש ללחוץ על “Automatic”.
  • חזור ל- הגדרות
  • בחר ב- מפעיל
  • סמן בחזרה את ה- אוטומטי
  • יש לבצע כיבוי והדלקה מחדש למכשיר ולחייג באמצעות 972+ ליעדים ישראליים.

במכשירים עם מערכת הפעלה אנדרואיד: (סמסונג, מוטורולה, סוני אריקסון, HTC, LG וכו')

  • לחץ על כפתור האפליקציות או יישומים
  • בחר ב- SIM Menu/SIM Toolkit
  • יש לבחור ב- “Roaming Services”.
  • יש לבחור ב- “Select Mode”.
  • יש לבחור ב- “Manual”.
  • יש לבחור באופציה “National".
  • יש לחזור לדף הבית ולעבור ל- "הגדרות".
  • יש לבחור ב- "הגדרות נוספות" / "עוד" / "הגדרות חיבורים אלחוטיים" / "חיבורים".
  • יש לבחור ב- "רשתות תקשורת סלולרית/רשתות ניידות/רשתות לנייד
  • יש לבחור ב- " Vodafone/Orange (בארה"ב בחר ב-AT&T)
  • יש לבצע כיבוי והדלקה מחדש של המכשיר
  • לחץ על כפתור האפליקציות או יישומים
  • בחר ב- SIM Menu/SIM Toolkit
  • בחר ב- Roaming Services
  • יש לבחור ב-Select Mode
  • ולבחור ב- "בחר באופן אוטומטי".
  • היכנס ל- הגדרות
  • בחר ב- הגדרות נוספות/רשתות נוספות/עוד
  • בחר ב- רשתות תקשורת סלולרית/רשתות ניידו/רשתות לנייד
  • בחר ב- מפעילי רשת
  • בחר ב-“Automatic”
  • יש לבצע כיבוי והדלקה מחדש למכשיר ולחייג באמצעות 972+ ליעדים ישראליים.

במכשירים שאינם סמארטפונים:

  • יש להיכנס ל"תפריט הראשי" / "יישומים".
  • יש להיכנס ל“SIM Services” או ל- ” SIM Toolkit”, או ל- "Sim Menu".
  • יש לבחור ב-  “Roaming Services”.
  • יש לבחור ב-  “Select Mode”.
  • יש לבחור ב-  “Manual”.
  • יש לבחור באופציה “National”.
  • יש לחזור ל- "תפריט הראשי" ולעבור ל- "הגדרות".
  • יש לבחור ב-  "טלפון".
  • יש לבחור ב-  "רשתות".
  • יש לבחור ב-  "בחירת מפעיל".
  • יש לבחור ב-  "ידני"
  • יש לבחור רשת מקומית (יש להתחבר לרשת Orange /Vodafon/emobistar/sunrise).
  • יש להיכנס ל- "תפריט הראשי", ולבחור ב- "הגדרות".
  • יש לבחור ב-  "טלפון".
  • יש לבחור ב-  "רשתות".
  • יש לבחור ב-  "בחירת מפעיל".
  • יש לבחור ב- "אוטומטי".
  • יש לחזור ל"תפריט הראשי" / "יישומים".
  • יש להיכנס ל“SIM Services” או ל- ” SIM Toolkit”, או ל- "Sim Menu".
  • יש לבחור ב-  “Roaming Services”.
  • יש לבחור ב-  “Select Mode”.
  • יש לבחור ב-  “Manual”.
  • יש לבחור באופציה “Automatic”.
  • יש לבצע כיבוי והדלקה מחדש למכשיר ולחייג באמצעות 972+ ליעדים ישראליים.

 

במכשירים עם מערכת הפעלת Windows Mobile (נוקיה לומיה וכו')

 

  • בחר ב- הגדרות
  • בחר ב- סלולארי + SIM
  • בחר ב-SIM Applications
  • בחר ב- Roaming Services 
  • לחץ על  Select Mode
  • לחץ על  Manual
  • לחץ על  National
  • היכנס ל- הגדרות
  • בחר ב- סלולארי + SIM
  • בחר ב-בחירת רשת
  • בחר ב- Vodafone/Orange (בארה"ב בחר ב-AT&T)
  • יש לבצע כיבוי והדלקה מחדש של המכשיר
  • בחר ב- הגדרות
  • בחר ב- סלולארי + SIM
  • בחר ב-SIM Applications
  • בחר ב- Roaming Services 
  • לחץ על  Select Mode
  • לחץ על  Automatic
  • היכנס ל- הגדרות
  • בחר ב- סלולארי + SIM
  • בחר ב- בחירת רשת
  • בחר ב- Automatic

 

במכשירי נוקיה:

  • היכנס לתפריט 
  • בחר ב-  SIM Menu/SIM Toolkit
  • בחר ב- Roaming Services 
  • לחץ על  Select Mode
  • לחץ על  Manual
  • לחץ על  National
  • היכנס ל- הגדרות
  • בחר ב- טלפון
  • בחר ב- רשת
  • בחר ב- חיפוש רשת
  • בחר ב- ידני
  • בחר ב- Vodafone/Orange (בארה"ב בחר ב-AT&T)
  • יש לבצע כיבוי והדלקה למכשיר
  • היכנס לתפריט 
  • בחר ב- SIM Menu/SIM Toolkit
  • בחר בRoaming Services 
  • לחץ על  Select Mode
  • לחץ על  Automatic
  • היכנס ל- הגדרות
  • בחר ב- טלפון
  • בחר ב- רשת
  • בחר ב- חיפוש רשת
  • בחר ב- אוטומטי
  • יש לבצע כיבוי והדלקה למכשיר

 

מכשירי סוני אריקסון שאינם אנדרואיד
  • היכנס ל- תפריט
  • היכנס ל- בידור
  • בחר ב- Roaming Services 
  • לחץ על  Select Mode
  • לחץ על  Manual
  • לחץ על  National
  • יש לבצע כיבוי והדלקה למכשיר
  • היכנס ל- תפריט
  • היכנס ל- בידור
  • בחר ב- Roaming Services 
  • לחץ על  Select Mode
  • בחר ב- Automatic

מכשירי סמסונג שאינם מדגם אנדרואיד

  • היכנס לתפריט 
  • בחר ב- SIM Menu/SIM Toolkit
  • בחר ב- Roaming Services 
  • לחץ על  Select Mode
  • לחץ על  Manual
  • לחץ על  National
  • היכנס ל- הגדרות
  • בחר ב- טלפון
  • בחר ב- רשת
  • בחר ב- חיפוש רשת
  • בחר ב- ידני
  • בחר ב- Vodafone/Orange (בארה"ב בחר ב-AT&T)
  • יש לבצע כיבוי והדלקה למכשיר
  • היכנס לתפריט 
  • בחר ב- SIM Menu/SIM Toolkit
  • בחר ב- Roaming Services 
  • לחץ על  Select Mode
  • לחץ על  Automatic
  • היכנס ל- הגדרות
  • בחר ב- טלפון
  • בחר ב- רשת
  • בחר ב- חיפוש רשת
  • בחר ב- אוטומטי
  • יש לבצע כיבוי והדלקה למכשיר

גלישה בחו"ל

גלישה סלולרית בחו"ל יקרה מאד ולכן ברירת המחדל של שירות זה הינו "חסום".

במידה והנך מעוניין לפתוח את הגלישה בחו"ל תוכל לעשות זאת בעמוד השירותים שלך.

להלן הפעולות הנדרשות כדי להגיע לעמוד השירותים המאפשר לך הפעלה וחסימה של שיחות ואינטרנט:

  • היכנס לאתר שלנו www.golantelecom.co.il
  • בחר בכפתור ה"חשבון שלי"
  • במסך ה- login הכנס את אמצעי הזיהוי שלך: מספר הלקוח והסיסמא
  • בחר בלשונית הקווים שלי
  • לחץ על כפתור שינויים ופעולות שמופיע ליד הקו איתו אתה נמצא בחו"ל
  • הגעת לעמוד הרלונטי :-)
  • גלול את הדף למטה, עד שתגיע לכותרת "שימוש בעת שהיה בחו"ל"
  • כעת תוכל לפתוח ולסגור את הגלישה בחו"ל מתחת לכותרת "גלישה סלולרית בחו"ל".

לתשומת ליבך, המכשירים החכמים מבצעים עידכונים גם באופן לא רצוני. בזמן שהייתך בחו"ל כשהגלישה פתוחה קיימת גלישה אוטומטית גם ללא כל פעולה מצידך, משום שישנם יישומים הצורכים נפח גלישה בתשלום בעת נדידה. 

 על כן, למניעת חיובים מיותרים אנו ממליצים לך לחסום את הגלישה בהגדרות המכשיר שלך (חסימת גלישה בעת נדידה) ולפתוח אותה, מעת לעת לצורך גלישה. חסימת הגלישה בחו"ל אינה חוסמת את הגלישה בישראל.

לקוחות בעלי מכשיר נייד של אייפון בלבד יוכלו לחסום את הגלישה בחו"ל באמצעות מכשירם לשם כך יש לפעול כך:
  • בחור "בהגדרות" בתפריט הראשי
  • בחר "כללי"
  • בחר "רשת"
  • ויש לכבות את "מצב הנדידה". 

הודעות SMS בחו"ל

שירות זה פעיל בחו"ל.
שים לב: בשליחת  הודעות מחו"ל חייבים להוסיף קידומת בינלאומית למספר אליו שולחים הודעה לדוגמא בשליחת הודעה לישראל: 972+ .
טיפים: >>במידה ואתה שולח למספר מהזיכרון שים לב שיש לו קידומת בינלאומית אחרת ההודעה לא תשלח.
        >>נסה לשלוח הודעת בדיקה למספר שלך, אם ההודעה הגיע אליך לאחר מספר דקות, סימן שהשירות פועל, אחרת פנה לשירות לקוחות.

 

הודעות מולטימדיה (MMS) בחו"ל.

שירות זה איננו פעיל בחו"ל.

 

איך מתקשרים לישראל?

שיטת החיוג המוזל(callback):

אנו ממליצים לך לחייג לארץ באמצעות שיטת החיוג המוזל הנקראת "callback".
החיוג המוזל מופעל באופן אוטומטי כאשר אתה נמצא בחו"ל (הוא ברירת המחדל שלנו)

לתשומת ליבך - החיוג המוזל תלוי ברשת המקומית ובסוג המכשיר ולכן שים לב שבזמן הוצאת שיחה השיחה מתנתקת ואח"כ חוזרת אליך.
אם הוצאת השיחה לא התבצעה בדרך זו סימן שאתה לא בחיוג מוזל ומחוייב בתעריפים יקרים. השימוש ב- callback הינו באחריותך.

להלן ההוראות כיצד לחייג חיוג מוזל:

  • חייג את המספר כפי שאתה מחייג בארץ (אנו ממליצים לחייג בצורה הבאה:0585555858 אך ניתן לחייג גם כך:585555858 972+).
  • השיחה שחייגת תנותק אוטומטית ותלווה בהודעה על הצג להמתין לשיחה חוזרת
  • לאחר מספר שניות תתקבל שיחה נכנסת לטלפון שלך
  • קבל את השיחה והמתן למענה של היעד אליו חייגת

טיפים:

  • בעת חיוג שיחת call back מומלץ לא להשתמש בטלפון, אלה לחכות בסבלנות מספר דקות עד שהשיחה חוזרת.
  • החיוב בשיטת ה- callback מתחיל מרגע שענית לשיחה החוזרת גם אם בצד השני אין מענה.
  • כדי לחיוג + עליך ללחוץ לחיצה ארוכה על 0 או לחיצה כפולה על * עד להופעת סימן +.
  • כדי להינות משירות ה- callback אנו ממליצים לחייג את המספר כפי שאתה מחייג בארץ ולהימנע מחיוג: 972+.
  • אם בעת החיוג - קיבלת הודעה של מפעיל מקומי בשפה זרה או ששמעת צליל חיוג/ רינגטון/צליל תפוס מהיר- סימן שהשיחה יצאה במסלול היקר ולא במסלול המוזל "callback"
    פעל לפי ההנחיות מטה והחזר את המכשיר לשיטה המוזלת כדי לא לקבל חיובי ייתר
 
במידה ושירות ה- callback לא עובד פעל ע"פ הנחיות הבאות:
  • חייג *63* (הקלד *63* ולחץ על המקש המחייג)
  • חייג את המספר כפי שאתה מחייג בארץ (אנו ממליצים לחייג בצורה הבאה:0585555858 אך ניתן לחייג גם כך:585555858 972+).
  • השיחה שחייגת תנותק אוטומטית, לאחר מספר שניות תתקבל שיחה נכנסת לטלפון שלך, קבל את השיחה ודבר עם המנוי אליו חייגת
  • במידה ועדיין קיימת בעיה חייג בשיטה הבאה (משמאל לימין): המספר כפי שאתה מחייג בארץ #*752*
    לדוגמא חייג: 0585555858#*752* כמספר אחד.
  • השיחה תתנתק ולאחר מספר שניות תתקבל שיחה נכנסת לטלפון שלך
  • במידה ועדין קיימת בעיה צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו
 

חיוג ישיר לישראל (ללא callback):

להלן ההוראות כיצד לחייג חיוג ישיר לישראל:

  • חייג *64* כדי לאפשר חיוג ישיר לישראל (לבטל את שיטת ה- callback).
  • לחץ לחיצה ארוכה על 0 או לחיצה כפולה על * עד להופעת סימן +
  • הקש את קידומת המדינה: 972 +
  • הקש את אזור החיוג ללא 0 . לדוגמא למנוי גולן טלקום הקש 58
  • הקש את המספר המבוקש ולחץ SEND .
  • בסוף השיחה אל תשכח להחזיר את שיטת החיוג המוזלת!!! כדי להימנע מתעריפים יקרים בהמשך בשיחות לארץ.
  • להחזרת ה- callback חייג *63* (כוכבית 63 כוכבית ולחץ  SEND)

טיפים:

  • לתשומת ליבך: תעריפי החיוג הישירים לישראל יקרים יותר ולכן מומלץ לחייג בשיטת ה- callback
  • להחזרת ה- callback חייג *63* (כוכבית 63 כוכבית ולחץ  SEND)

 

שיחות מקומיות בחו"ל

חייג (+) ואז את קידומת המדינה והעיר אליה אתה מחייג ואת המספר המבוקש לדוגמא:

כדי לחייג מצרפת למספר טלפון בלונדון, קידומת העיר (207), יש לחייג:44207-5858585 +

 במידה ואתה לא מצליח לחייג מחו״ל למדינה אחרת בחו״ל:

  • כבה את שירות ה- callback: חייגו *64* (כוכבית 64 כוכבית ולחץ  SEND)
  • חייג על פי ההנחיות מעלה
  • בסוף השיחה אנא החזר את שיטת החיוג המוזלת (callback) כדי להימנע משיחות לארץ בתעריפים יקרים. חייגו *63* (כוכבית 63 כוכבית ולחץ  SEND).

 

איך משתמשים במשיבון בחו"ל?

  • אנו ממליצים על חיוג בשיטת ה- callback :חייג את המספר כפי שאתה מחייג בארץ (0587770151 או  לחץ לחיצה ארוכה על מקש "1" )
  • השיחה שחייגת תנותק אוטומטית
  • לאחר מספר שניות תתקבל שיחה נכנסת לטלפון שלך מהמשיבון
  • הקשב להודעות
  • לתשומת ליבך אם השיחה יצאה בשיטת חיוג ישירה העלויות גבוהות יותר

טיפים:

  • משיכת הודעות מהמשיבון בחו"ל היא בתעריף שיחה לישראל בחיוג מוזל callback.
  • אם הורדת את שירות ה- callback השיחות יבוצעו בתעריפים יקרים. מומלץ להחזיר את שירות ה- callback לפני החיוג למשיבון.

 

במידה ויש לך קליטה שנעלמת לפרקים או שאנשים אינם מצליחים להגיע אליך

נסה להגדיר ידנית את הרשת ולבחור רשת סלולרית חזקה יותר

  • היכנס לתפריט הגדרות
  • בחר "מפעיל" "carrier"
    >> בחר את אחד המפעילים הגדולים והמוכרים לדוגמא:וודאפון,אורנג, טלפוניקה, O2

    >> אם בחירת המפעיל נכשלה (קיבלת הודעת שגיאה) נסה מפעיל אחר
  • וודאו כי הבחירה המסומנת היא "אוטומטי / Automatic"

 

כיצד אני מתקשר למוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום  כשאני בחו"ל?

  • חייוג בשיטת ה- callback, השיטה המוזלת (אנו ממליצים לחייג בצורה הבאה:0585555858 אך ניתן לחייג גם כך:585555858 972+).
  • לחץ SEND
  • השיחה שחייגת תנותק אוטומטית
  • לאחר מספר שניות תתקבל שיחה נכנסת לטלפון שלך
  • קבל את השיחה ודבר עם שירות הלקוחות שלנו
  • לתשומת ליבך אם השיחה יצאה בשיטת חיוג ישירה העלויות גבוהות יותר.

 להורדת העלון לחץ כאן

לטיפול מהיר יותר בבעיה אנו ממליצים לשלוח פניה כתובה לשירות לקוחות חו"ל על ידי לחיצה על לינק זה.  

 
 

تعليمات لتشغيل الجهاز خارج البلاد