אודות

ייעודנו הוא לחולל מהפכה בעולם הסלולר בישראל. לשם כך התמודדנו במכרז התדרים הסלולריים של משרד התקשורת וזכינו ברישיון להקמת חברה סלולרית עם תשתית עצמאית בתדר 2100GHZ. אנו קבוצה של יזמים ומנהלים ישראלים וזרים, הכוללת עולים חדשים, ישראלים ותיקים ומשקיעים מחו"ל, בעלי ניסיון ניהולי, רקע מקצועי והון. פעילותנו בחו"ל ובישראל מול חברות תקשורת ענקיות ושבעות, זכתה להצלחה ולהערכה רבה כאלטרנטיבה חדשנית, תחרותית ונועזת. ייחודנו בהיותנו חברה הממוקדת בצרכי הלקוח במלוא מובן המילה ומשמעותה ולא ביצירת תזרים מזומנים לכיסוי החובות שנטלו בעלי המניות, כדי לרכוש את חברות התקשורת הפועלות בשוק. בעלי הקבוצה שלנו, קסביה ניאל ומיכאל גולן נודעים כיצרני תחרות אגרסיבית למונופולים בשוק התקשורת בצרפת.

היזמים

קסביה ניאל

תושב צרפת, בעל מוניטין כיזם המצליח והמוביל בתחום התקשורת באירופה. היזם ובעל השליטה בענקית התקשורת ILIAD-FREE , אשר חוללה מהפכת מחירים ושירותים ששינתה את פני המפה בשוק התקשורת בצרפת. ניאל, המכונה באירופה  "מנתץ המונופולים", בנה את ILIAD-FREE כחברה המספקת למיליוני צרפתים חבילת שימוש הוגן בשירותי אינטרנט מהיר, טלפון קווי ובינלאומי ומאות ערוצי וידיאו תמורת סכום קבוע של 30 אירו לחודש.

מחיר החבילה, שגרם לזעזוע ולמהפכה בשוק התקשורת בצרפת, לא השתנה מאז הקמת החברה, לפני למעלה מ- 10 שנים.

בינואר 2012 השיקה ILIAD-FREE את הרשת הסלולרית החדשה בצרפת, תחת המותג FREE עם חבילת סלולר בתעריף חסר תקדים של 19.99 יורו לחודש ללא התחייבות. החבילה כוללת: שיחות (בצרפת לכל יעד ובנוסף ל- 40 מדינות בעולם), מסרונים,  MMS ואינטרנט.  השקה זו הצליחה לזעזע שוב את שוק התקשורת בצרפת וגרמה לנפילה של כ- 70% במחירי הסלולר בצרפת תוך שבועיים.

קסביה ניאל הינו גם הבעלים של "לה מונד", קבוצת העיתונות החשובה בצרפת. ניאל השקיע במיזמי הי טק רבים בעולם ובישראל.

פטריק וג'רארד פרינט

מייסדים ובעלים לשעבר של חברת האופנה NAF NAF מהמותגים המובילים בתחום ההלבשה באירופה.
NAF NAF חוללה מהפכה בענף האופנה בעולם תוך שהיא מביאה את אופנת העלית לציבור הרחב.

מיכאל גולן

עולה חדש מצרפת. בעל ניסיון ניהולי ופיננסי עשיר בתחום התקשורת בחו"ל ובישראל . כיהן בתפקיד מנכ"ל של חברת הטלקום הצרפתית ILIAD- FREE . תחת המותג ILIAD- FREE הקימה החברה רשת תקשורת לשירותי אינטרנט מהיר, טלפוניה נייחת ובינלאומית ומאות ערוצי טלוויזיה. האסטרטגיה השיווקית של ILIAD- FREE גרמה לרעידת אדמה בשוק התקשורת הצרפתי לרווחת מליוני לקוחות החברה ומתחרותיה. בזכות הישגיה של ILIAD-FREE בניהולו, זכה מיכאל בפרס היוקרתי 2005 BFM , כמנהל הצעיר הטוב ביותר בצרפת. בישראל, עסק ברכישת חברת התקשורת הוט ובהבראתה.